piątek, 27 listopada 2015

Zaczynamy!

         Hej Kochani! 
         Mam na imię Agata, mam 14 lat (18.09) i uczę się w 2 gimnazjum. Pochodzę z Ciasnej, to mała miejscowość niedaleko Częstochowy. Interesuję się motoryzacją, fotografią i gastronomią :). W wolnym czasie uwielbiam przeglądać blogi kulinarne i oglądać na youtubie daily vlogi różnych vlogerek ;) Ale też piec lub gotować! 
         Posiadałam wcześniej bloga, ale przez moje lenistwo byłam zmuszona do usunięcia :/ Teraz zmobilizowana do pracy zaczynam od nowa. Posty będą pojawiać się co 5 dni ewentualnie co tydzień. Mój blog będzie mega ogólny na każdy temat, m.in jakiekolwiek sprawdzone przepisy czy też jakieś proste diy..:)
         Mam nadzieję że ten blog mi się powiedzie i będziecie ze mnie dumni :) 
                                                                                                                            Agata :)

p.s Oto parę zdjęć jak wyglądam..;)






 Do zobaczenia!! :* 

4 komentarze:

  1. powodzenia a w najbliższej okazji idziemy na sesje

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, trzymam kciuki za fajne wpisy i zaglądnę niebawem:)
    Zapraszam do siebie:
    http://e-anetabloguje.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń